چهـــره ای دیـگـــر

در جایی که فقط یک دیوانه وجود دارد ، همه مطمئن اند که دیوانه نیستند .

چهـــره ای دیـگـــر

در جایی که فقط یک دیوانه وجود دارد ، همه مطمئن اند که دیوانه نیستند .

خانه روشنان

بر کاغذ  

یا بوم  

زندگی تقسیر نمی شود  

در تاریکخانه  

برای ظهور عکس را نمی دانم !  

 

 

..

۱۱ مهــر

ساعت سه و بیست دقیقه بامداد و فکر می کنم که هنوز به دنیا نیومدم ! 

.. تا چند ساعت دیگه ۲۸ سال تموم !  

.. برات خوب ترین بودم ، اهل ترین - بی هیچ درنگی -  

.. همیشه نبودنت برام حکم مرگ و داشت و حالا بودنت !  

.. چیزی که فکر می کنی منم ، در واقع من نیستم !  

.. دلم می خواد زندگی برای زندگی در جریان باشه - خواسته ام زیاده نیست -  

.. سیگار که نمی کشم ، آدامس می جوم ، شاید که فکر نکنم !

.. تکونی می خورم ، دلم می خواد یه خورشید بکشم ، شاید زودتر صبح بشه !  

.. به ماه نگاه می کنم ـ سیگار میکشه -   

.. غرق میشم .. نفس نفس نفس 

.. با صدای پیامک موبایل به خودم میام ، نمی دونم ساعت چنده ولی صبح شده .

..  سالروز تولدتان مبارک * پارسیان بانک ایرانیان *  

...                                                                                             

                                     "   11 مهر  "

 

..