چهـــره ای دیـگـــر

در جایی که فقط یک دیوانه وجود دارد ، همه مطمئن اند که دیوانه نیستند .

چهـــره ای دیـگـــر

در جایی که فقط یک دیوانه وجود دارد ، همه مطمئن اند که دیوانه نیستند .

وقتی حقیقت وارد قلب می شود ..

" نوار قلب ، عکس و اکو چیزیو نشون نمیده . قلب شما سالم سالمه "

اینها رو دکتر متخصص قلب گفته بود .

.

اما حالا هر روز بیشتر از قبل درد داره / م . هر روز بیشتر از قبل حرف داره / م .

نوار قلب ، عکس و اکو حرفهای تلمبارشده ای که سالها روی قلبش /م  سنگینی میکنه و نشون نمی ده.  

.

و من هنوز نمی دانم ، شاید بتوان نوشت ، آنچه را که نمی توان گفت !

..

...

زندگی من بی هیچ کم و بیشی این گونه است :

شانه هایی به نرمی چرخیده در حرکتی برای جا خالی دادن .

..

خوب نیست ..

تو تنها کسی هستی که می شناسم ، با همه مشکلاتی که داری ، همیشه شادی و شادی را به من می بخشی . می دانم به من عشق می ورزی اما پنهان می کنی و نمیدانی که میدانم. و من به شادی حضورت ، عشق و بودنت نیازمندم و میدانم که نمیدانی .

میشود با هم بود ، به راحتی یک دیوانگی ، اما در راه پیوند قدم نمی گذارم به سختی لمس تپشهای قلبم قبل از شنیدن «‌ خوب نیست »‌

دیگر چه می توانم کرد ؟ وقتی تقدیر اینچنین است .

تو اما باز می توانی روی دیوار من خاطره بنویسی !  

..

فرار

پر از حرف و لبریز تمنا می خوابانم بیداری ام را . بار اولم نیست و می دانم بار آخرم نخواهد بود.
اما خوابهای آرامش ، دل و دستم را به علاقه دعوت نمیکند . این را گودی زیر چشمانم گواهی میدهد .

 


رقص دیوانگی

عقل را دوست ندارم ، او خیلی از مرگ تقلید می کند . دیوانگی را ترجیح می دهم .
منظورم از دیوانگی ، نقصی نیست که راهی تیمارستانم می کند . شوقی است که مرا به رقص وا میدارد .

.:کریستین بوبن:.